Šeštokų ekskursija į Kauną
Rugsėjo 21 d. 6 klasės mokiniai vyko į pažintinę kelionę – į Kauną.

Pirmiausia mokiniai aplankė IX fortą – dar XIX amžiuje pastatytą gynybinę tvirtovę bei tarpukariu veikusį kalėjimą. Čia gidas supažindino su forto statybos istorija, tvirtovės požemiais,  artilerijos pabūklais – patrankomis. Mokiniai keliavo tamsių ir drėgnų koridorių labirintais, stebėjosi įgulos slėptuvėmis, klausėsi pasakojimų apie geriamojo vandens šulinį. Vėliau apžiūrėjome Okupacijų ekspozicijas, monumentą Holokausto aukoms atminti. IX forto muziejuje aplankėme dviejų genocidų istoriją pristatančią parodą iš Ukrainos „Bachmutas. Genocido veidai 1942 | 2022“.

Toliau pažintinė ekskursija tęsėsi po Kauno senamiestį – viduramžių miestą. Apsilankėme Kauno pilyje, keliavome prie Nemuno ir Neries santakos, buvome šv. apaštalų Petro ir Povilo arkikatedroje bazilikoje, pasivaikščiojome Kauno Rotušės aikštėje.

Papietavę važiavome link namų maršrutu – Panemunės pilys, dvarai.  Užsukome į Raudondvario pilį - didikų dvarą. Čia didelį įspūdį padarė oranžerija, du oficinų pastatai, arklidės. Toliau kelias vedė į Raudonės pilį. Čia iš pilies bokšto pamatėme nuostabų Nemuno panoramos grožį. Aplankę Raudonės pilį, važiavome į Panemunės, gynybiniais įrenginiais papuoštą ir tarsi apsaugine vandens juosta apsuptą pilį. ,,Ši, autentiškiausia pilis ant aukščiausios Nemuno pakrantės vietos, labai įspūdinga!“ – taip džiaugėsi mokiniai.

Kelionė buvo ilga, įdomi ir prasminga, namo grįžome pilni įspūdžių, naujų žinių ir nuostabių gamtos ir istorinių vietovių vaizdų

Nuoširdus ačiū mus lydėjusioms Deimančių mamytėms Viktorijai  ir Jurgitai už pagalbą ir nuoširdų bendravimą ekskursijos metu. Taip pat visų vardu dėkoju maloniam mūsų vairuotojui Romui už paslaugumą, supratingumą, kantrybę bei saugią kelionę.

Klasės auklėtoja Jolita Valutienė.